detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Labyrint-Motattack

Kategori: Allmänt

Homies första semla någonsin till vänster, min till höger.
 
Mars.
Senaste tiden har jobbet tagit aaaaall min energi, & mestadels av tiden också. Däckat innan tio om kvällarna, inte hänt på så många år. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte uppskattat att sova ordentligt haha, jag går trots allt upp halv fem varje dag jag jobbar. I helgen har jag mina två första lediga dagar i rad på fyra veckor, så det kommer bli supernice. Man måste vara ledig också, hinna leva lite.
Annars har jag mest bakat, Glenn har varit här någon dag, Madde med. Har även hjälpt henne i hennes nya lägenhet, & ska snart cykla dit, laga mat & ha sleepover, wiii.
I förrgår var två av mina fina girls från klassen här, så vi fixade käk & hade lite catch up time.
~Älska mer
Kommentera inlägget här: