detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Godmorgon sverige

Kategori: Allmänt

Oj, nu har det gått nästan en månad sedan jag var här sist, & det börjar märkas att våren står runt hörnet.
Madde opererades, så dagen innan sov jag hos henne. Körde henne till kirurgen på morgonen, hälsade på henne på kvällen, & hämtade henne morgonen därpå.
Annastar fyllde år för en vecka sen, så jag & Nina firade henne. Det blev en fin dag, med sol, god mat & alkohol.
Jag har åter igen varit på Hemlösas Hus med ännu mer kläder. Shit vad bra det känns varje gång! & tack till alla som hjälper till, ni ska bara veta hur tacksam både jag & mottagarna är!
I lördags var vi på Ken Rings akustiska afton på teatern här. Det var något av det finaste jag varit med om, så jävla naket & rent. Jag tror inte det var någon, (inte ens Ken själv) som inte grät under tiden han framförde sina texter. Haha, det kan jag nog leva på ett tag.
I söndags var jag & Madde nere på bion i stan för att äntligen kolla Beauty and The Beast. Vi hookade en megapopcorn & hade med oss en filt, sen var vi redo. Vi har varit på alla "inte-tecknade-Disneyfilmer" hittills. Inte en enda gång har vi blivit besvikna, & absolut inte igår heller. Alla gjorde sina roller perfekta, inte minst Emma Watson, wooo'ho, you go girl.
 
 
 
Kommentera inlägget här: