detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Mattafix-Big city life

Kategori: Allmänt

Okej, nu har vi passerat första advent, & vintern är här på riktigt. Kylan iallafall.
Under tiden jag inte bloggat, har jag dock gjort mycket annat.
Jag började jobba ca tre & enhalv vecka efter operationen, vilket var så himla skönt. Att få komma tillbaka till en arbetsplats där man vet man både är omtyckt (av dom det spelar roll haha) & behövd, är fint. Det känns bra iallafall. Något som känns mindre bra är just mitt knä. Har dock tid på hos ortopeden i Malmö imorgon, så vi får se vad dom säger.
För längesen (men efter mitt senaste inlägg haha), var jag med Fanny på arenan i Helsingborg för att kolla Gardell 30 år, dunder. Vi bokade biljetter redan i mars tror jag, & har längtat sedan dess.
Jag har även slipat, spacklat & målat taket i köket. Nu behöver jag införskaffa lite väggfärg, sen är vi i full gång här!
Jag, Fanny & Cassie stack även till Gekås för några veckor sen, sov i samma underbara stuga som vanligt, skrattade & införskaffade lite bra saker haha.
 
...& så lite blommor & hemmagjord glass här
 
Kommentera inlägget här: