detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Yo vi måste chilla bror

Kategori: Allmänt

Just nu verkar det som att värmen & solen är här för att stanna ett tag, snälla låt det vara så!
 
& nu, Berlin.
Berlin var vackert, Berlin var fett, Berlin var helt jävla underbart!
Trots försenade flyg, poliser, säkerhetskontroller & skoskav, så hade vi fem tvärfeta dagar där. Både jag & Annastar behövde åka iväg ett slag, & jag är fett glad över att jag åkte med henne. You go girl!<3
Om ungefär sju & en halv timme, så är det en vecka sedan vi kom hem.
Tiden sen dess har mest flytit på... Någon fin grillkväll, massa sol, & några glassar senare, sitter jag här i solen, med nåt sliskigt vitt vin jag hittade hemma (det enda vinet jag hittade) & läser i väntan på att Madde ska sluta jobba.
Take care mina vänner, peace.
Dom hade lämnat en fin hälsning i stan, & jag var tvungen att besvara den. 
Åh, vad jag älskar dig Berlin.
 
Kommentera inlägget här: