detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

7.38

Kategori: Allmänt

Tiden går fort när man har roligt... som man säger.
Jag tänkte snabbt berätta om några dagar förra veckan, som var riktigt nice.
Iallafall, i torsdags stod Anna & Ruff utanför min port när jag kom från jobb, helt perfekt. Vi hade en liten girlsnight (girlsandRuffnight)... whatever, Anna är awesome. Annastar.
På fredagsmorgon kom min mamma & storebror hit och hämtade mig, så vi kunde påbörja evighetsresan hem till min mormor. Men det var kul att träffa henne, & jag är glad att jag var med och firade hennes födelsedag. Vi käkade i stora lass, ni vet sådär så det känns som att man ska spricka? Exakt så.
På eftermiddagen körde vi tillbaka hem och sen var det dags för firandet av Anna. Vi stack ut på Moriskan, hade en asnice natt, & begav oss sedan bort till Scandic. Efterfest & frukostbuffé, vad mer kan man begära?
Hela lördagen softade vi i Malmö och solen sken på oss. Helt magiskt.
I söndags stack jag, Robin, Anna & Koffe iväg och spelade biljard.
Helgen slutade, nu är det onsdag & jag undrar vart tiden tagit vägen.
 
Kommentera inlägget här: