detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

ras cricket-polisen slår

Kategori: Allmänt

Hallihallå, nu var det åter igen ett tag sedan jag var här. Oftast har jag inte min dator, då jag lånar ut den till Annastar.
I fredags hade jag en helsoft kväll med töserna från Rönnowska, för att fira Louise några dagar i förskott. Maten var god & sällskapet godare, helt enkelt en bra kväll.
lördagen var det dags för sommarfest med jobb! Massa tävlingar, skratt & skoj! Under natten bestämde mitt knä sig för att låsa sig, vilket var helt jävla underbart... Ironin slog mig i ansiktet. Jag försökte lirka loss miniskbitarna som var i kläm, men utan framsteg. "Whatever" tänkte jag, det har ju försvunnit förr när jag sovit...
Söndagen spenderades på akuten i Lund (där jag redan spenderat så många fantastiska dagar pga mitt knä). Efter x antal timmar, rätade dom ut låsningen & jag får en kallelse om ca tre veckor. Då jag redan opererats för detta, hoppas jag dom tar det på allvar nu haha.
Igår fick jag stanna hemma från jobb, vilket känns bull, då det är så himla mycket denna veckan, men ja, vad gör man? Bättre att vila en dag än att fucka upp det senare i veckan när det är som mest att göra. Anna kom hit med en bukett vallmo. Så himla söt hon är, hon vet att det är mina favoritblommor, wiii. Hon hjälpte mig att handla med haha, kände mig som en gumma.
Idag är jag ledig & ska på studentfest hos min kusin, wiiii. Dock börjar jag som vanligt klockan sex imorgon, så det blir knappast någon hård kväll för mig haha. Innan dess, ska jag ner i stan & fixa lite med Maddes studentpresent, så jag hinner innan fredag.
 
Kommentera inlägget här: