detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Goselördag

Kategori: Allmänt

Det är min jobbhelg, men jag har tagit ledigt idag. 
Igår var en fett jäktad dag haha, hela stan & Helsingborg tog studenten, så gissa om vi hade mycket på jobb? 
Igår var även min lediga dag, men min klocka ringde 03.30, & jag gick snällt upp. Studenttårtorna var runt mig vart jag än kollade haha. Vid tolv stack jag hem, för att duscha & käka. Lite innan tre mötte jag upp Ioan & Kim, för att gratulera Adin & ge honom presenten vi köpt. Halv fyra skulle jag vara på möte, vilket tog ungefär en timme. Sprang in på toan & bytte om, för att sen direkt fira min bästa vän som kickat ass & tagit stundenten! Världens bästa Madde! Kvällen var fin, efter massa mat, tårta (som jag såklart gjort hahah) & alkohol, cyklade jag hem. 
Idag har jag fikat med Mami & Olga, tvättat, städat & sorterat, wifey är i farten! 


Kommentera inlägget här: