detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Robin Schulz-Willst Du

Kategori: Allmänt

Mestadelen av min vakna tid, spenderar jag på körskolan. Det går ändå rätt så bra, iallafall tror jag det haha.Resterande av tiden, försöker jag hinna med allt "vanligt", mina fina vänner & vädret (dom dagar vädret bestämmer sig för att det faktiskt är sommar).
Som jag lade upp sist, satte jag två nya tatueringar för några veckor sen, awesome.
& ja, vad har jag gjort sedan dess?
Pluggat teori, hängt med Hanna, Cassie, Madde & Anna typ?
Idag är det sista dagen på karnevalen här i stan, så ikväll blir det en liten mashup med Svenska Akademien. Tre år sen sist, så det är på tiden att Ivan & Sture styr upp lite haha.
Kastat in tvätt i maskinen, är i full gång med städande (när jag inte skriver just atm), & pumpar musik så högt jag vågar, utan att Robin ska vakna.
Kör på mina vänner, kämpa hårt & ge aldrig upp.
 
~Stop looking for happiness in the same place you lost it
Kommentera inlägget här: