detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Några måndagar senare

Kategori: Allmänt

...sitter jag åter igen i köket, med datorn framför mig & Tupac spelas högt somfan.
Idag har jag haft min första dag på intensivkursen på körskolan. För att vara smått gnällig, så känner jag mig helt färdig haha. Men det kan bero på att jag jobbade sex dagar förra veckan, däribland helgen. Så någon vidare sovmorgon har jag inte förrän på lördag morgon, haha. Men ja, det har gått bra, det är ju trots allt bara teorin jag måste satsa riiiiktigt hårt på, eftersom det är den jag struntat i totalt. Körningen är inga större problem.
 
Iallafall, häromdagen bakade jag & Robin kanel-/vaniljbullar, så jäkla nice! Jag hann äta en vaniljbulle, av nitton stycken, innan dom var slut hahah. Men kanelbullarna var lika fantastiska, så jag gråter knappast.
Nehej, om jag skulle ta mig i kragen & göra lite pannkakor...
Ta hand om er, & om varandra. & kom ihåg;
tvivlarna kommer alltid få fel
 
 
 
Kommentera inlägget här: