detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Söndagmåndagsång

Kategori: Allmänt

Jag känner mig helt slut. Det har varit smått kaos på jobb, så jag har jobbat några av mina lediga dagar nu på senaste. Men imorgon är jag äntligen ledig! Har ingenting planerat, förutom att sova länge!
"Länge" för mig, betyder oftast runt halv åttatiden haha. Men bara att få vakna av mig själv, är guld värt just nu. Den senaste veckan har jag övningskört en del med pappa, mest för att komma igång igen & inte behöva jobba med det så mycket under intensivkursen. Det känns så himla bra att körningen går som en dans. Visst, en del saker är jag inte hundra på än, men det känns ändå bra! & numera känns det faktiskt kul, till skillnad från innan. Det är också guld värt.
Iallafall, här är jag, hej.
 
 
Kommentera inlägget här: