detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Söndagssjukan

Kategori: Allmänt

Hej allihopa. Här sitter jag, hungrig & sjuk. I fredags vaknade jag med ont i halsen, & sedan dess har allt eskalerat. Nu har jag feber & kan knappt svälja salivet i min mun. Men nog om det, ingenting blir bättre av att jag gnäller.
Iallafall, i fredags stack jag & Anna till Babel, för en fet spelning med Promoe, Mange Hellberg, lite Antonio-D & O-hund. Det blev en riktigt nice kväll, thanks Annastar! När jag kom hem på natten, var Robin hos oss. Det blev Fiakväll & jag piskade Robin as usual.
Igår (var min hals ännu sämre) & jag försökte spendera tiden med att softa i solen. Hängde på innergården en bra stund, innan vi gick in & lagade mat. På kvällen kom Anna med Ruff, så vi stack bort på Väster & gick en sväng. Det enda jag saknar med att bo på Väster, är just naturen. Det är så himla mysigt, med massa träd, strand, stenar & grusstigar.
Idag har jag hittills mest druckit varm nyponsoppa, varm choklad & ätit halstabletter. Skojigt.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: