detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

öööörk på er

Kategori: Allmänt

Okej, nu börjar jag bli lite upprörd här på min sida skärmen. 
Jag är fruktansvärt trött på er människor. 
Sedan flyktingarna från Syrien tog sig i mängder till Sverige, ser jag ständigt idioter som pratar om att vi "måste hjälpa våra egna först". Hjälpa våra egna? När hjälpte du senast en svenskfödd hemlös? Vart var du när vi ockupperade Huset i Oktober? Du vet lika jävla väl som jag att det inte är brytning dom talar med.
Jag blir så besviken.
Hur kan du neka människor mat, vatten & tak över huvudet? Neka dom en framtid i ett land utan den sortens våld & terror? Folk som flyr så långt, & riskerna dom väljer att ta på vägen, tror ni att dom gör det för nöjes skull? Åk ner till Syrien själv & se hur jävla bra det kännts för dig att bo i ständig skräck. 
Sluta nu dela artiklar från friatider & visa lite jävla hjärta & medmänsklighet. 
 
 
Kommentera inlägget här: