detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Glada nyheter

Kategori: Allmänt

... eller ja, för mig är det kanske ingen nyhet längre, men för några av er som läser, är det. 
Som ni ser på bilden, är mitt rum fyllt av bananlådor. Av den simpla anledningen att jag ska flytta. Ja exakt, jag ska flytta hemifrån! Så dom sista veckorna nu innan det bär av, lever jag smått kaotiskt, men det är det värt!

Som ni också ser, har jag gått & blivit med slingor. Tanken som jag & Madde hade när vi satte igång med färgning/slingor, var inte samma som resultatet blev hahah. Men nu är det såhär & det kunde trots allt bli mycket värre, så vad gör man haha? 

Nu ligger jag i sängen, nerbäddad bland täcken, filtar, kuddar & gosedjur... Det enda som fattas är Johan. 
Home Alone 3 rullar på tvn, absolut inte den bästa filmen, men den är nice att somna till. 
Ta hand om er, & varandra, i dessa hårda tider. Försök hjälpas åt, det finns massor av människor som behöver er hjälp, så snälla, räck ut era händer. 
Tillsammans är vi starka, kärlek framåt!
Kommentera inlägget här: