detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Happy friday

Kategori: Allmänt

Internet i lägenhet, check! 
 
Åh det har hänt så himla mycket, & just nu har jag inte riktigt tid att dra allting, så jag gör en liten sumering av bra saker som hänt den senaste tiden.  
 
Robin & Annastar bjöd till fest på Halloween, vilket var så jävla soft. En av dom bättre kvällarna, med helt sjukt bra människor. Bigup. 
 
Stack till Gekås med fyra fina brudar från Rönnowska. Sov i stuga, köpte julklappar, skrattade & åt. I mängder. 
 
I övrigt rullar det mesta på, kommit bra i ordning (lite smått som ska fixas), & Madde håller inte igen på SkipBokvällarna, vilket jag är megalycklig för. 
Nu ska jag byta om lite snabbt, för att sen dra på möte. Ikväll blir det en liten skräckfilm @Btown, då det trots allt är fredagen den 13de idag, mmmhm. Dock blir det nog en tidig kväll för mig, då jag börjar klockan sex imorgonbitti haha. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: