detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Babylon är sjukt & vi söker en bot

Kategori: Allmänt

Ojojoj, det här med att blogga har jag inte varit optimal med, trots att mesta delen av sommaren regnat bort. 
Trots vädret har det hänt små saker som satt guldkant på min tillvaro, wiii! 
 
I tre dagars tid var det karneval här i stan. Kanske inte jättemycket att hänga i julgranen, men det är alltid nice när Ursprunget spelar, så en fet big up till er! Karusellerna är också roliga. Särskillt om man är onykter med en fin vän... & klockan är tio i ett på natten. Särskillt om man är dom enda i hela Virvelvinden & tivolisnubben snurrar extra fart till en under hela färden. Då är karuseller extra kul. 
 
På tal om karuseller var jag på Bakken i lördags, med fyra goa vänner. För två av dom var det en 20årspresent/överraskning, vilket jag hoppas dom uppskattade lika mycket som jag. Vädret var kanon, maten var fantastisk & ölen var kall, precis som det ska vara. 
 
I övrigt rullar dagarna på som vanligt, & bakverken tar åter igen över tankarna, vilket passar mig perfekt.
 
Ta hand om er mina vänner, så får vi se hur lång tid det tar innan vi hörs igen! Kärlek framåt!<3
Kommentera inlägget här: