detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Fallskärm

Kategori: Allmänt

Nu är det åter igen ett tag sedan jag bloggade. Ska inte skylla på att jag varit upptagen, men jo, lite haha. 
Midsommar blev en fin kväll/natt med mat, lekar, skratt och volleyboll i poolen. Det var uppehåll hela kvällen, vilket var tur. 
Dagen efter var det dags att fira Hannas 18årsdag (fast hon fyllde år på fredagen). Vi åt god middag och dessert hos Hanna innan vi begav oss ner på stan. Många ställen var stängda på grund av att det var röd dag, men Shakespeare och Tempel hade öppet. Det var en riktigt kul kväll med underbara vänner. 
Denna vecka har varit rätt så lugn, träffat Madde, varit på Ikea, varit med Emelie och fyllt i mina tatueringar på magen. Sent igårkväll träffade vi även Nicco, Annie och Simon en sväng. 
 
Nu behöver jag hjälp... Jag behöver en bok, en bok som är så in i helvetes bra. En bok där författaren fångar mig så som Gardell, Kepler, Theorin och Dave Pelzer gör och har gjort. En bok som jag varken vill eller kan släppa. 
Hit me with your best shot! 
 
Kommentera inlägget här: