detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Gräsligt

Kategori: Allmänt

Uhhh, en bättre dag idag, mycket bättre. Igår var helt frukansvärt, tur jag har fina vänner...dock tvingades jag sova ensam, så inte fått så många timmars sömn. Idag gick skolan bra, var rätt skönt stämning haha. Jag & Sara bakade av våra solrosbröd vi gjorde igår, sen gjorde vi cheescake & några cookies vi hittade på en hemsida. Sen avslutade vi med att slänga ihop sega maränger med choklad, smaskigt. Efter skolan åkte jag med Emelie till Väla, Ikea & Biltema (usch på Biltema). Det var hon som skulle handla, så jag köpte bara en söt ljuslykta på Chili. Känns rätt skönt att kunna vara sparsam (snål haha). Nu har jag pluggat en stund, så kanske drar ut lite innan min fina pojke kommer (: 
 
Btw! Någon som har pepparkakor hemma? Vanliga såna man köper på burk? Har påbörjat min sista burk & börjar redan känna av abstinensen jag kommer få i sommar! ))): 
 
~ Bara döda fiskar går med strömmen
Kommentera inlägget här: