detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Min osäkerhet är min brist

Kategori: Allmänt

Victor kommer hem i natt. Vilket är jävligt på tiden. Jag vet att jag är seg på uppdateringen, men har lite annat för mig oftast. Har lov nu en vecka, vilket är välförtjänt, skulle jag vilja påstå. Igår var det lokalfest i Svalöv, vilket var rätt okej. Även om det finns mycket folk man undviker, så fanns det många trevliga. Så det tackar jag för. Knasade dock lite på slutet, så jag får hoppas det ordnar sig. Jag saknar min bästa vän, jag saknar henne nästan varje dag. Det är sjukt. Det är höstkallt ute, & jag längtar till något annat än det här. Idag ska jag stanna i min säng & bara vara. Försöka få tillbaka självförtroendet och självkänslan jag hade för ett år sen.
~Ge mig en plats där jag kan växa, bli den som jag tänkt att bli. Gud, låt mig alltid vara tydlig, & våga leva helt mitt liv.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: