detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Nationalteatern-Rövarkungens ö

Kategori: Allmänt

Såja, nu är vi här igen, hoppas att ni mår bra.
Under tiden jag varit inaktiv här, har jag varit desto aktivare "in real life" haha.
Jag fyllde ju år i förra veckan, & hade en himla fin kväll med tårta och dom mest goa människor man kan tänka sig. Tårtan var supergod, jag fick en massa nice saker, & känner mig nu en gnutta äldre.
Besök på akuten i Lund blev det också, så himla roligt! Men nu är det bara två veckor kvar till operationen iallafall, så det känns bra.
På fredagen firade min familj mig, först här, & sen på Basilika.
Lördagen hade Annastar planerat att överraska mig, men hennes planer kom inte överens med mitt knä... Dock överraskade hon mig ändå, med middag ute på Pinchos & med även Madde som sällskap. Alltså dom töserna, så jävla vackrast.
På söndagen var jag äntligen tillbaka på Mikaeli! Som några av er vet, känner jag mig ibland som en liten gumma på insidan haha. & en av mina absoluta höjdpunkter varje år är Mikaeli marknad på Fredriksdal. Jag älskar hela konceptet, hela omgivningen och allt! Det gör mig helt exited bara att skriva om det hahah. Iallafall, vädret var perfekt, människorna glada, jag nöjd över mina inköp & hela dagen i allmänhet. Nu är det bara ett år kvar tills nästa gång.
 
Kommentera inlägget här: