detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

& så var det redan mitten av oktober

Kategori: Allmänt

Yesyes, tiden springer verkligen ifrån mig nu. Eller ja, det lät kanske lite hårt haha.
Det händer bra saker hela tiden, & julen närmar sig med stormfart, även om dom flesta inte verkar märka det.
Förra lördagen hade jag töserna från klassen här, för den årliga fonduekvällen i min & Cassies ära haha. Det är redan svårt nog som det är, att försöka få ihop dagar alla kan träffas, så vi slår alltid ihop våra födelsedagsfiranden. Som alltid var det en superduperkväll, & jag får ständigt flashbacks tillbaka till gymnasiet.
I måndags tog jag & Robin en sväng (ca fyra timmars bilfärd) till hans bröder & morfar. Jag har lovat Robin att vi skulle åka dit såfort jag fått körkort. Det blev lite tight med tid då jag opererades i förrgår, så vi kunde bara stanna en natt. Men det var himla skoj, & naturen... Shiiiit så vackert. Dock kallt haha.
Iallafall, operationen gick bra, trots att den blev fyra & en halv timme försenad. Kul. Helt underbart. Särskillt när man ska sövas, så man varken får äta, dricka, röka eller tugga tuggummi.
 
Kommentera inlägget här: