detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Hello beautiful friday

Kategori: Allmänt

Oh, åter igen flyger tiden förbi. 
Men det hinner hända en del bra saker. 
En bra sak hände förra onsdagen, då Angelika kom hit. Vi är fett dåliga på att ses, men jag blir så himla glad när vi väl gör det. Den kvällen spenderades i min soffa, med skratt, världsfilosofi & pizza. Det var en bra kväll. 
I lördags hade jag en helfet kväll också, med Annastar & Johan. Kvällen bjöd oss på Ursprunget & Helt Off, så jävla nice. Dock blev det en tidig kväll för mig som skulle upp klockan fem på söndagsmorgonen. Men det gör inget, jag är så lycklig över att ha fått se Ursprungets utveckling... Det är magiskt. 
Denna veckan har jag mest glidit runder i Btown med goa människor. Även bakat lite, fått upp julstjärnorna i fönsterna (då jag jobbar hela helgen) & gått o småplockat här hemma.
Madde åkte till Spanien igår, & nu har jag inte haft kontakt med henne på ungefär trettio timmar. Jag kan inte minnas sist det gick trettio timmar utan Madde. Börjar snart absa efter min vackra vän, mjau. 
 
Sist men absolut inte minst *trumvirvel* 
ALLTSÅ MIN PAPPA HAR GJORT VÄRLDENS VACKRASTE HYLLA TILL MIG, FÖRLÅT ATT BILDEN ÄR SÅ DÅLIG MEN JAG ÄR ÄNDÅ VÄRLDSLYCKLIG FÖR DEN<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 
 
Kommentera inlägget här: