detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Tell me why I don't like Mondays

Kategori: Allmänt

Måndag idag, jävla skitdag. Började med att jag vaknade tre minuter efter tåget gått. Så tänkte jag "no big deal, tar nästa". Jomenvisst, då var först det tåget tjugo minuter sent, & när det väl kom, skulle vi stå på stationen i 40 minuter och vänta på mötande tåg...Just det! Tåget var även sönder, så det fanns ingen värme ombord. Bara morgonen var ju totalt underbar.
Igårkväll var det en liten sak som rörde om en hel del i mitt liv, så mestadels av dagen har jag bara gått runt och tänkt. Vilket kan vara både bra och dåligt, beror ju på mängden.
Min helg såg ut som en vanlig helg typ. fast mer spontan. I fredags åkte jag till Ödåkra & träffade lite folk & sen sov jag där. I lördags var jag på fest i Örja, där världens skummaste kille var. Hans första replik till mig var; Vill du se bilder från när jag var på semester? SER DET UT SOM JAG VILL DET?! Helkonstig iallafall. Sen åkte jag till Ödåkra på natten igen, för att sova där. I söndags vill jag påstå att jag inte gjorde en enda vettig sak under dagen. Låg i sängen och kollade på tjockis-program på TV. Helt underbart.
PS. Det som stör mig idag är folk med töntiga mellannamn på Facebook. Fett efterblivet.
~Gud, hur blåögd kan man va?
Kommentera inlägget här: