detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Kom precis som du kan

Kategori: Allmänt

Jag vill börja med att ge en fet jävla big up till mina fina medmänniskor på Kontrapunkt i Malmö. Alla ni som hjälper till & har hjälpt till, jag är så lycklig för det. Mina problem, är helt plötsligt pyttesmå. 
En big up till redaktörerna på Metro, det är såhär man välkomnar folk, en del av er har förstått. 
Jag vill påminna er alla om ett av de mest kända svenska talesätten; Finns det hjärterum, så finns det stjärterum. 
Människorna som flyr, är inte orsaken till att dom flyr. Det är våra vapen, som tillverkas för pengarna vi betalar i skatt, som får dom att fly. Så om vi ska orsaka våldet & dödandet, får vi fan ta hand om dom skadade och rädda också. 
För er med ett hjärta som inte är så stort att ni redan vill hjälpa, se det som en konsekvens av ert handlande. 
 
Kommentera inlägget här: