detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Stand by me

Kategori: Allmänt

Tiden springer iväg, & det har väl hänt en del, som vanligt. Även om man inte märker det för stunden.
Iallafall, idag satt jag & suddade ut alla mina insikriva arbetstider från min kalender, bortsett från mina helger. Jag ska plugga på högskola ett år frånochmed i höst, wiiiho.
Då jag inte har läst matte2/matteB på gymnasiet, känner jag att jag vill göra det, ifall jag sen vill hålla på med annat än tårtor och bakelser. Känns korkat att få för mig att vilja plugga något på högre nivå, & huxflux, så måste jag ändå först plugga matte. Usch, nej, lika bra att få gjort.
Det känns fett bra att börja i skolan faktiskt, jag har aldrig någonsin känt mig såhär positiv och pepp, över skolan. Och jag har inte ens börjat haha.


För en och en halv vecka sen, hoppade jag & Madde på tåget från Lund till Stockholm. Vi hade helt fantastiska dagar, med massa mat, alkohol, bounce, tunnelbaneåkande & sol.
Efter ungefär en dag, kände vi oss lite trängda ändå, & började med ljus & lykta söka efter skog, åkrar & öppna ytor. Dock är det väldig brist på det i Stockholm, ska ni veta!
Å andra sidan var vi på Skogskyrkogården, & shiiit, det är en upplevelse i sig. Ja, det är en upplevelse att besöka den kyrkogården.
Vi drog också ut till Rågsved för att kolla lite graff med, dundeeeer.
 
 
I övrigt; jobbar några veckor till innan jag tar semester, hoppas på mer sol & värme. Fastnar grovt i Stephen King, bakar och softar stenhårt på gården när vädret tillåter.
Smadack, ha en super midsommar!
 
 
Kommentera inlägget här: