detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Ännu en söndag

Kategori: Allmänt

... lider mot sitt slut. Eller lider & lider, vem är det som lider? Söndagen? Varför? 
(Hade för mig att det var måndagen som var hatad, men den kanske också lider?) 
 
Iallafall, jag har haft en fullspäckad helg, hujedamej! 
Mestadels av fredagen gick åt till att handla med pappa & baka inför helgen. 
Igår stack jag ut till byn, för lite fix & trix innan dom fina gästerna skulle komma. Annastar (endast för att hon är en stjärna!), kom och hjälpte mig med dukande, och sänkte min stressgrad några snäpp. 
Kvällen var superkul, med mycket vänner. Jag fick fantastiska presenter, gott sällskap och överträffade migsjälv med en dumlecheescake som jag "hittade på" under dagen. 
Idag har jag varit seg, men hann ändå slänga ihop två tårtor innan min släkt dök upp. Även där fick jag en massa fina saker, bland annat en 3Dtv av mami & papi, jeniferhappiiii. 
 
Imorgon jobbar jag till tre, för att sedan möta upp Emma, som jag inte hängt med på år & dar, kommer bli intressant. 
Johan ska även provjobba på Grand, så jävlar i havet vad jag ska hålla tummarna! 
Kommentera inlägget här: