detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Glad klämdag haha

Kategori: Allmänt

Jag har just gjort ca 100 st chokladbollar/negerbollar/kalla-dom-vad-du-vill-bollar. Snart kommer Madde & ska göra lite skojiga saker med mitt hår, se om vi hittar något snyggt till studenten.
Jag älskar att bo här, jag älskar miljön. Jag älskar att gå i fem minuter och sen vara nere vid havet. Jag älskar att klättra upp i träd och kolla när solen går ner. Gärna med Madde, haha. 
Igår var det bal i Helsingborg, så var och tittade på mina fina vänner som skulle gå. Ångrar mig lite att jag inte gick... Eller nej, jag ångrar inte att jag inte gick på balen, men hade också velat stå i en fin kläning och vara vacker. Nu är det inte många dagar kvar till jag slutar gymnasiet, sinnessjukt. Minns fortfarande när jag virrade bort mig på skolan haha. 
 
Vackert 
 
 ~Allt är precis som det ska va 
 
 
Kommentera inlägget här: