detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Vi kan inte bara se på

Kategori: Allmänt

Denna helgen har flygit förbi, tur jag är ledig idag haha. 
I lördags stack jag direkt från jobb in till Sundstorget i Helsingborg, där SvP skulle sprida sitt skitsnack. 
Förenade mig med resten av kärleksfolket & visade mitt starka mottycke. 
För mig är det viktigt. 
Till er som inte förstår hur situationen ser ut... Jag hoppas ni inser det snart. 
Efteråt mötte jag upp Johan som hade jobbat & vi stack hemåt. Träffade som vanligt Nicco & Simon på en liten kvällspromenad innan vi gick hem & lade oss. 
Började åtta igår med, men dagen flöt på snabbt. När klockan blev fyra cyklade jag hem & packade ihop mina saker. Stack ut till Billeberga & åt hemmagjord pizza innan Henke & Filip hämtade mig. Efter en härlig kväll med pågarna stack vi på varsitt håll. Jag stack hem till pappa & har sovit där inatt. 
Nu väntar jag på att Joakim ska komma med franskbröd till mig så jag kan äta fruskost. 
Ha en underbar dag mina vänner, ta hand om varandra. 
 
~Rekryterar soldater till kärlekens armé 
Kommentera inlägget här: