detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Allt födelsedagsfirande är nu över

Kategori: Allmänt

Uhu, vad trött man blir av att fylla år haha. Haft en trevlig helg med min familj, min släkt, mina vänner & min fina pojkvän. I fredags hade jag fest för mina vänner & fick massa fina saker. Bland annat mina efterlängtade Eva Solo-glas. Fick även alkohol (haha såklart?), kläder, presentkort, en kvast & massa annat. Kvasten signerade alla som medverkade på festen, tack som fan! (: 
Gick upp tidigt på lördagen & städade lokalen, lagom skoj huhu. Gick till pappa & dit kom även mamma, Joakim & Malin. Av mamma & pappa fick jag datorn jag just nu skriver på, härligt med en ny. Önskade mig att få min andra lagad, men fick denna istället, så nu sitter jag & försöker få allt från den gamla in på denna. Btw, Windows8 är svårt. Av Johan fick jag min älskade Hugo Boss-deep red. Fick även ett sött kärleksbrev, men det är hemligt ;3 
Av Joakim & Malin fick jag bubbel, två glas, tre kilo godis & presentkort. Vi åkte till Basilika för att käka innan Malin körde mig & Johan till Helsingborg där vi såg The Conjuring på bio, wiii. 
Nu har mina sista gäster åkt hem & jag har fått jättemycket fint idag med. Resten av dagen ska jag inte göra något, har värsta koman efter all mat haha. 
 
 
~Fly me to the moon
 
 
 
Kommentera inlägget här: