detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Fredag Tok Tong

Kategori: Allmänt

Ännu en vecka lider mot slutet, varit en smådålig faktiskt. Var hemma från praktiken både tisdag & onsdag pågrund av den satans halsflussen. Åkte till läkaren för att hämta penicillin, vilket hjälpte otroligt mycket. Redan igår var jag tillbaka på praktiken, så en riktig mirakelkur! Efter praktiken stack jag och mötte upp Johan & John. Softa där ett tag innan vi åkte hit för att kolla på Bernard & Bianca <3
Det känns synd att praktiken är avslutad nu, har trivts jättebra och vill inte riktigt tillbaka till skolan. Visst saknar jag några få tjejer, men har verkligen älskat att vara ute i år. 
Idag slutade jag rätt så tidigt, så sorterat en massa, rensat garderoben och håller mer eller mindre på med att damsuga. 
Insåg just att jag helt glömt bort att karva en pumpa i år, upptäckte det när två småtöser kom utklädda på sin "Bus eller Godis-runda". 
 
Sitter nu och funderar på allt möjligt... Så mycket konstiga tankar som snurrar i skallen på mig... & minst lika många dåliga tankar. 
 
 
~snälla bota vår främlingsfobi
 
Kommentera inlägget här: