detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Trötter

Kategori: Allmänt

Känner att jag får skriva någonting iallafall, nu när jag väl är hemma. 
Som jag bestämde för flera veckor sedan så firade jag inte Midsommar i år. Jag kände att jag varken hade ork eller lust till att göra något vidare speciellt. Vid lunchtid gick jag hem till Ulrika, där vi blandade lite drinkar & mös i solen. Sen åt vi, & som ni ser var den ingen storslagen midsommarbuffé! Men vi var glada ändå! Vid 20tiden åkte Ulrika iväg & jag mötte upp min fina pojke. Vi åt massor av jordgubbar & gosade innan Johan somnade i soffan till Disney. '
I lördags var jag & några tjejer från klassen hos Hanna & firade henne. Kände redan att jag börjat sakna dom huhu. En mycket trevlig kväll! 
Igår hände inte så mycket; vaknade-åkte till jobb-jobbade-åkte till Johan. 
Nu sitter jag & äter pepparkakor & tänkte nog gå & lägga mig en stund eftersom det inte verkar hända något skoj huhu ): 
 
~Jag skulle fastna i min ensamhet, om du lämnade mig nu 
 
Kommentera inlägget här: