detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Godmorgon eller något sådant

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN EN DAG MED MINDRE BRA VÄDER. Jag känner mig som en kärring när jag säger att jag är trött på 27 graders värme & gassande sol. Hade värmen bara hållt sig utomhus hade det inte varit några problem, men den trycker sig in överallt. 
Min hosta tar död på mig, hostar upp sega klumpar slem var tionde minut, freeeeesch. 
Idag ska jag nog inte göra alltför mycket. Tror jag ska ut & gå en runda. 
 
Igårkväll mötte jag upp Hanna på gröningen, drack lite & bara snackade skit. Härligt som fan. Såklart var där massor av folk, men vi hittade en liten spot där vi bredde ut våra filtar. Hörde även att Helsingborgsfestivalen börjar idag, uhu. Nej. 
 
~Den största ensamheten är att inte finnas i någons tankar
 
 
Kommentera inlägget här: