detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

En liten fin onsdag

Kategori: Allmänt

Hej igen! Tjugo dagar kvar av mitt lilla & sista sommarlov. Kan faktiskt säga att jag saknar skolan vissa dagar haha. De sista dagarna har varit hyfsat lugna. I lördags stack jag, Ulrika, Henrik & Filip in på festivalen. Eller ja, jag fick möta upp dom där då jag blev inringd till jobb runt 17.30. Efter lite band, käk & alkohol hoppade vi på båten till Danmark. Blev ingen jättesen natt, men hyfsat kul. 
Johan kom hem i söndags så var med honom, kärlek. 
Dessa två senaste dagarna har jag inte gjort alltför mycket. Varit på möte, träffat Emma & pågarna, sovit hos Johan. 
Har just bakat kladdekaksmuffins, så Emma kommer snart & käkar upp dom. Imorgon ska jag vara på jobbmöte runt 13tiden, sen hem & baka en liten prinsesstårta till Lucas som blir 21! 
 
~Blood dem out 
 
Kommentera inlägget här: