detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Tidigt en fredags morgon

Kategori:

Ännu en fredag ligger jag kvar i Johans säng medans han är i skolan. Kommit på att det minsann inte är så lätt att somna om utan personen som hållt om mig hela natten.
Iallafall, igår gick skolan bättre än vanligt. Fick reda på jag låg bra till i både samhällskunskap & engelska. Förvånansvärt bra i engelska, så smått glad ;3
Dock missade jag tåget hem med 3 minuter, så satte mig på Espresso House (som jag inte ens tycker om, men enda stället som är lite dämpat) & slog upp Jonas Gardells senaste bok. Han har ett så fantastiskt sätt att skriva på, ehe. Kom hem, fixade mat & åkte sen hit för att träffa mitt hjärta.
Blir kanske bio ikväll, wiii!
Ha en fin dag allihopa.
~om ni tvunget ska döda, ta era egna liv

Kommentera inlägget här: