detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Man fattar lätt varför människor flyr

Kategori: Allmänt

Jahapp, ännu en söndag. Varit ledig sen i torsdags, ehe. Ändå har jag inte gjort alltför mycket. I torsdags kväll stack jag till Landskrona, för att träffa Äma, mysa vid havet & bli myggbiten. I fredags färgade bästavän mitt hår, så det numera är rött igen. Trivs underligt bra i det. Sen satt jag & kollade när Oskar spelade fotboll, dock förlorade dom med 0-2. Match imorgon igen, mot Tågarp. Absolut värt att se. 
Igår var jag faktiskt hemma hos min underbara mamma & firade henne. Åt lass med jordgubbar innan jag åkte hem. Stack till Ödåkra på kvällen & somnade sött där. Kom hem vid 2tiden, för att sen fira Mors Dag hemma hos farmor. Så nu gör jag ingenting, fint ändå!
Kommentera inlägget här: