detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Välkommen hem

Kategori: Allmänt

Söndag idag, vaknade 12.30, jäkligt skönt. Mindre skönt att mitt tåg gick 13.00. Just kommit hem från mormor, med mami, bror, kusiner och resten. Ätit mat och våfflor, eftersom det är våffeldagen (varför man nu har en sådan dag?)
Min helg har varit rätt så lugn, vilket varit skönt, eftersom nästa verkligen inte blir det. Fredag var det middag med fina töser och pågar. Tacos och därefter chokladfondue. Igår var det lördag, vilket var så jäkla segt, fram tills Emma kom. Sen tog vi 22-tåget mot Helsingborg, där jag sen skulle vidare på ett håll & hon på ett annat. Rätt mysigt att en kille ställde sig och pissade mitt på tåget för toaletten var sönder...ehe.
Ikväll blir det chill och plugga lite. Annars bara ta det lugnt.
Nu ska jag dock ut & springa en runda, bara för det är underbart väder.
~Här kan jag ännu höra röster, ditt andetag mot min hud, hur du varsamt tog mig till dig.
Kommentera inlägget här: