detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Godmorgon klockan "snart halv 2"

Kategori: Allmänt

Jag har precis stigit upp, & att jag vaknar vid denna tiden är inte vanligt. Fast eftersom det inte blev en sekunds sömn förra natten, kanske det är logiskt. 
I fredags hade jag en lite dålig dag, så Rasmus kom hit. Glad påg kommer med godis & läsk, för att pigga upp mig med lite Nintendo64-spelande. Dock var han rätt dålig haha. Klockan 10 tog han tåget hem & jag tog tåget till Ramlösa. Möttes av en fin pojke & vi drog vidare till Elineberg. Åkte hem vid 15 igår, för att duscha & göra vid mig. Emelie & Daniel kom för att hämta mig, för vi skulle ut & äta. Sen åkte vi hem till mig för att spela Monopol haha. Sämst. Avslutade natten med skrivning & ett glas 3 apor. 
 
~time after time 
Kommentera inlägget här: