detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Dags igen

Kategori: Allmänt

Känner att jag halkar efter här för tillfället. Har egentligen inte gjort något som är intressant för er att veta. Igår var det Helsingborgsfestival & idag går vi på det igen! 
Skulle träffa mami idag egentligen, men min äckliga jävla bror vägrar köra mig. Vet inte varför, & får ingen anledning heller. Förmodligen för han är idiot. Så sitter nu bara hemma & degar, tack vare honom.
Somnade 6 imorse & vaknade innan 9, blir störd snart. I snart två veckor har jag sovit 2-3 timmar per natt. Somnar-vaknar efter en kvart-vaken några timmar-somnar-vaknar efter en kvart...& så vidare.  
Får väl gå ut & lägga mig i solen en sväng. 
 
~Dig som ingen känner, dig som ingen ser. Du som saknar vänner, & knappt vill andas mer. Hör på mig min kära, hur ska jag få dig att förstå? Älskling...du måste resa dig & gå
Kommentera inlägget här: