detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Måndag.

Kategori: Allmänt

Känner att jag sackat efter en del här på sistone! Som ni läst, fyllde jag år i onsdags och fick jättemycket fina saker! I fredags hade jag & Ulrika fest, vilket var skitroligt. På lördagen hade vi sen tjejmiddag, med underbara flickor! Igår hade jag kalas, och fick en massa roliga grejer! Idag hade jag egentligen inte behövt gå upp förrän lite över 8...men så går det när man somnar klockan 6 på kvällen! Idag ska jag & André bara ha myskväll, eftersom han jobbat exakt hela helgen.
Ska på studiebesök idag, därför jag har sovmorgon. Hoppas det blir roligare än förra gången!
~Känner efter om det här är att vara fri, om det här är ett liv med någon mening i.

KOMMENTARER:

  • illya kaliyev säger:
    2011-09-26 | 17:19:11

    Aja Jeni, Det låter awesome! Det är säkert någon mening med det hela. Jag har fortfarande inte helt hittat tillbaka till mitt liv än men det är nog den största frågan alla ställer sig själva. Vad är meningen med livet? Vi lever för att dö. Men just där emellan födelsen och döden ska man ha hittat på så mycket som möjligt och skaffat sig underbara minnen ^^

  • Josse säger:
    2011-09-26 | 19:18:32
    Bloggadress: http://jaglevernu.bloggplatsen.se

    Du är bäst.

  • Anonym säger:
    2011-09-30 | 18:18:24

    Du är bäst kompis.

Kommentera inlägget här: