detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

Livet är nu

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jag skulle gå upp åtta, men vaknade klockan 7 av att en liten knatte på fyra månader slickade mig i ansiktet...GOOOOTT. Varit tillsammans med André i 23 månader idag, vilket blir 2 år om en månad. Trodde aldrig att det skulle gå så bra som det gjort, med tanke på att vi båda har ett jävla humör. Ska med tåget 9 till skolan, sen blir det sova i Landskrona. Hade såklart velat umgås med André, men eftersom han jobbar både under dagen & ikväll, sover jag i stan. Och med tanke på att det är Öppet Hus på Rönnowska imorgon, så måste jag vara där tidigt. Längtar mer och mer efter julen för varje dag som går. Blir väl åka ut & handla julklappar med min bror snart. Har redan handlat några till mig själv, för att få mer saker än alla andra >;]
~Be proud of who you are /Marshall Bruce Mathers
Kommentera inlägget här: