detarettstortliv

Beväpna dig med vingar

FACIT

Kategori: Allmänt

Jag har inte skrivit här på hur länge som helt. Gått igenom en rätt hård sak, att André gjorde slut med mig. Det kom som en stor chock, men det är bara att bita ihop & bearbeta allting. Fast såklart, efter två år är det inte så lätt. Har mina kära vänner att tacka för hur jag mår nu. Extra tack till Elin & Victor, för ni räcker mig era händer när ni ser att jag faller. Det finns många andra som hjälpt mig & ni vet redan vilka ni är.
Julafton var helt okej, fick mysiga julklappar iallafall. Annars rullar det mesta på, umgås med vänner så mycket jag kan, sover länge och blir gladare för varje dag som går. Jag tänker inte gå mer invecklat på slutet mellan mig & André, för det är väldigt privat och som ni kanske förstår, fortfarande känsligt.
Idag åker jag till Elin, så blir förmodligen bara slöa & tjocka oss. Underbart. Nu ska jag bada skumbad, med mitt älskade melonskum.
Kommentera inlägget här: